Skip to main content

Moć sadašnjosti

 Nažalost nisam stigla u prethodnoj godini objaviti ovaj post, ali ono što mogu jeste započeti novu sa novim postom. Bila sam mnogo zauzeta, završavala sam fakultet i zatim imala još obaveza do Nove godine. Kada bi imala priliku da pogodim kako ću započeti novu godinu, onda bi definitivno promašila pogađanje. Neću puno oko detalja, samo ću reći Korona i izolacija. Da, baksuz sam. To me ne tjera da pomislim da će ova godina biti loša, jer je loše započela. Na neki način mi je drago što ću više završiti s tom bolešću, jer ako ćemo realno posmatrati, svi ćemo kad tad dobiti tu bolest. Čak mi nešto godi provesti par sedmica u kući, gdje se mogu posvetiti sebi i svojim hobijima. Naravno lagala bih da kažem da volim biti sama. Poželjela sam već družiti se i viđati s prijateljima, ali ubrzo će doći i to. Zdravlje je najpreče, tako da sve ostalo može pričekati. Nakon mojih postova oko moje nesigurnosti i izgubljenosti, želim da ovaj put o nečemu lijepom pišem. Zaboravila sam kako je lijepo imati hobi i posvetiti mu se maksimalno. Provela sam zadnja dva mjeseca slikajući i napredak se mogao vidjeti iz dana u dan. Sreća koja mi se pojavi nakon svake slike i crteža je neopisiva. Dok slikam isključim svoje misli i prepustim se bojama i mašti. To mi dođe kao meditacija poslije koje budem opuštena i sretna. Primjetila sam tokom tog perioda koliko me malih stvari mnogo usrećuje i koliko sam negativne misli odstranila. Bude naravno uvijek jedan dan kada vam misli i emocije nisu pozitivne, ali na kraju bude to samo jedan dan koji prođe i poslije kojeg slijedi mnogo pozitivnih stvari. Ono što sam naučila jeste da čim osjetite da vas okupiraju negativne misli i neki strahovi, uzmite nešto što će vas u tom momentu usrećiti. Mene je moj hobi usrećio na način za koji sam zaboravila da postoji. Svi tražimo i želimo što više sreće u životu, da zanemarimo i ove sitne stvari života koje usrećuju, kraće ali slađe. Čitala sam jednu knjigu ''Moć sadašnjeg trenutka'', gdje vas pisac navodi da poslije svakog pročitanog pasusa razmislite o tome šta ste pročitali, navodi vas da se fokusirate kao što naziv knjige kaže, na sadašnjost. Stvarate sebi sadašnji trenutak negativnim, vraćajući se na prošlost i zamišljajući i planirajući budućnost. Kada uspijete uživati u sadašnjem trenutku bez razmišljanja šta će se poslije toga desiti ili da li će nešto iz prošlosti uticati na sadašnjost, onda vas očekuje jedna vrsta oslobođenja i sreće. Ono što ste sada, to ste vi, niste ono što ste jučer bili, niti ono što ćete sutra biti. Vi ste sada takvi i uživajte i iskoristite sada to vrijeme i usrećite se time što vam nudi taj sadašnji trenutak. I kada vam se čini sadašnjost loša i mračna, prisjetite se ovog što ću citirati iz knjige: '' Čak i kada je nebo potpuno zamračeno, sunca nije nestalo. Ono se i dalje nalazi tamo, s druge strane oblaka.'' Tu je sunce, tu je sreća, samo trebate te oblake koje ste izazvali negativnim mislima i brigom skloniti i pustiti da vas sunce zagrije i uljepša vam vaše postojanje. To sunce potiče iz nas. Mi smo sunce koje krijemo iza oblaka i samo ako sami dozvolimo i želimo da sija, tek tada će se to desiti. Oblaci su brige i strahovi iz prošlosti i budućnosti. Odbacite ih i pustite sadašnjost da vam dominira u duši. Knjiga sadrži još mnogo toga što ću često spomenuti u svojim postovima. Teme koje su meni lično važne i koje ljudi ne shvataju ozbiljno ili nedovoljno shvataju želim da fokusiram na svojim postovima. To su teme vezane za duhovno prosvjetljenje i shvatanje samog sebe. Kada shvatite sebe, sve ostalo će doći samo od sebe. Meni je drugarica često govorila da previše žurim u životu. Da mi je sve odmah ili što prije. Tek sada shvatam da je bila u pravu, nakon što sam se pitala, zašto moram željeti nešto odmah. Samo treba dovoljno željeti i imati strpljenja, pa će doći kad tad. Život se ponekad čini kao da leti i da će kada mignete proći pored vas takvom brzinom da vas često to nesvjesno tjera da žurite u nekim stvarima ili da sebi stvarate negativne misli brigama što će vam život proći, a niste nešto uspjeli. Iako život izgleda kratak, ne treba žuriti. Baš ta žurba ga i činim kratkim, jer kad žurimo učiniti sve moguće dok živimo, na kraju ni ne postignemo sve što želimo baš zbog toga i  ne možemo uživati u postignuću i toj sreći, jer već trčite ka nečemu drugom što dolazi na red. I zato prođe život pokraj vas, pa se onda zapitate ''Kada sam bio stvarno sretan?''. Bili bi jako često sretni, samo da uživate u trenutnim stvarima i polako koračate kroz život. Sve će se stići, niko vam ne prijeti niti ucjenjuje. Vi to sami sebi možda nesvjesno radite. Svima je propisano kako će se život odvijati. Ne činite sebi život maratonom gledajući što je neko drugi nešto prije vas postigao. Postići ćete i vi, samo kada bude vaše vrijeme za to. Dok dođe do toga, uživajte u sadašnjem trenutku i šta on nudi, jer to što sada nudi je ono što nećete imati neki drugi dan. Ja sam odlučila korak po korak ostvariti svoje ciljeve i ne zamarati se što nisam uspjela jučer. Odlučila sam kada me pitaju ''Kad si bila baš sretna?'', da se prisjetim svih lijepih trenutaka koje sam tada doživjela, da se prisjetim malih i velikih stvari u životu. Lančane reakcije ima svugdje pa čak i u sreći. Mala sreća će povući drugu malu, ta dalje treću i onda će se povući u taj lanac i veće sreće i zadovoljstva. Dozvolite to da vam se desi i odbacite negativne misli, sklonite svoje oblake i pustite da sunce duboko u vama izađe na površinu i obasja ne samo vas, nego i ostale oko vas. Ono što je u nama rezultirati će da budemo okruženi s tim i izvana. 

































Zahvaljujem svojoj dragoj Azri na fotografijama! (Instagram)

Comments

  1. Thank you for this intresting article. :-)eg Cinotti
    belinski harp contrivance observe Selma boxington wireless scapula joggle

    Cyprus real estate for sale

    ReplyDelete
  2. 25 pounds typically and also typically its stomach fat. Most are healthful, visit the fitness center kind individuals. They just werent able to lose fat deposits on the stomach or perhaps reach a Plato. Stomach fat problems typically commence to occur for girls around the time regarding or right after child birth and also later on in age group before menopausal. It appears

    Cyprus real estate for sale

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Vintage Soul

'' Beauty is being the best possible version of yourself, inside and out. '' - Audrey Hepburn  Today's style is inspired by the time between the 40's and 50's. Of course I didn't copy the whole style. I did add my touch of style in it, with the blouse I got from Dresslily and the mixing of two prints. As you can see, I got a new haircut and after it I started to love the old fashion. Isn't it interesting how a little change can change your whole look. I love the way of changing my looks because it doesn't feel than boring and the same. My opinion is that everyone has more styles, so why show just one, when you can show more.

Simple, but beautiful

As you know me, I always start to write about how you should be or how I changed. Today I want to write something new. It's a very important topic these days for me, but definitely also for others. I spent my last 2 summers working in Germany. This year I spent my summer relaxing in the nature. I was chilling some time on my weekendhouse near a river where I spent my childhood. I have some really beautiful memories of that place which I will never forget. But I started to notice how everyday someone throws their trash in the river. The shore of the river also has everywhere trash like bottles, plastic and glass. I got angry at us humans. I know that this river is a place for everyone, an important place which is free for people to use it and swim in it and enjoy the summer, but people started acting like the trash they throw away in it. They just keep leaving their stuff there. When I hear someone complaining how the river isn't as clean as before, I want to scream ''w

Eyes, the mirrors of our souls

Hello my dears, How are you? How is your summer going? These days my inspiration is a little bit bad so I thought so much about it what I could write in this new post. The only thing what came to my mind is a popular quote which I often hear. It's '' Eyes are the mirrors of our souls''. What do you think, is that true? When I meet someone I look carefully into the persons eyes. Now when I think about it better, I do that because somehow the eyes tell me if the person is good or bad or something else. I don't know if the eyes are really mirrors of our souls, but they say something about the person which depends how everyone reads it.  So I got so many eyes on me, what do you think are they telling about me? Zdravo moji dragi/drage, Kako ste? Kako vam prolazi ljeto? Ovih dana mi je malo loša   inspiracija  , pa sam baš mnogo razmišljala o tome šta bi pisala na ovom novom postu. Jedino što mi je bilo na umu jeste poznata izreka, koju često čujem, a to je '