Skip to main content

Novi počeci

 Pa cao dragi moji! 

Dugo niste čuli ništa novo od mene i žao mi je, ali svaka pauza donosi nešto novo i bolje. Zadnji put sam objavila post prije godinu dana. Jedna godina je dug period za pauzu, ali bilo je potrebno kako bi shvatila neke stvari. Najprije, pišem vam da je to pauza, ali odlučila sam da prestanem sa blogom već odavno. Razlog tome su bile obaveze, a i pritisak od sponzorisanja. Izgubila sam se u tom sponzorisanju. Više nije bilo toliko bitno kako slike izgledaju i kakav je tekst, već samo da li se dovoljno vide stvari koje u tom postu sponzorišem. Na početku mi je bilo mnogo olakšavajuće ne razmišljati o blogu, ali nakon dužeg vremena, već mi je falilo dosta toga, ali nisam skupila hrabrost i inspiraciju za novi početak. Malo sam se izgubila kao što bi djeca rekla, u ovom jednom životu odrasle osobe. Koliko god nisam dovoljno odrasla za svoje roditelje, ipak za ono djevojku od prije godinu-dvije jesam. Jednostavno životne okolnosti vas natjeraju da zaboravite šta vas čini sretnim i u čemu se najviše pronalazite. Tako zaboravite i neke nove stvari vam budu prioritet, koje nekada pomognu, a nekada i odmognu. Ovih godinu dana bez bloga, ne smatram propalim, nego ih baš prihvatam kao nešto što je trebalo da bude, jer se vraćam sa mnogo ideja ovaj put i novim ciljevima. Najprije, sponzorisanja neće biti više. Ukoliko ga bude, nećete toliko primjetiti, niti ću se fokusirati previše na to. Ovim novim početkom, želim da ponovo vratim ono što mene čini sretnom, a to je uslikati lijepe fotografije, koje će možda vas nekad inspirisati za neke nove ideje za svoje hobije. Ne čine me samo lijepe fotografije sretnom, nego čitav koncept bloga. Fotografije prikazuju kako se osjećam, a i tekst koji bude uvijek uz njih. Ovo pisanje na neki način mi pomaže i čini sretnom. Mislim da mi  ne treba više razloga zašto ponovo počinjem sa blogom, osim ovog jednog i glavnog, a to sreća, koja je u meni dok ovo radim. Odlučila sam zadržati starije postove, kako bi mogli vidjeti moju promjenu, a takođe da i novi čitatelji mog bloga mogu vidjeti gubljenje u sponzorisanju i prelazak i vraćanje na ono što zapravo ja želim s blogom. Gledajući starije postove i poredeći nove fotografije koje sam napravila, baš osjetim razliku. Čovjek je biće koje se stalno mijenja. Ono što je jučer bio, sutra ne mora značiti da će biti. Sve što nam život daje je sa razlogom, pa čak i promjene koje se nama možda ne sviđaju, ali su tu za nešto dobro što će se dogoditi sutra. Izgubila sam zajedno sa blogom neki sjaj u sebi i to me mučilo jako dugo, ali zadnjih par mjeseci nakon mnogo negativnih strana koje nam život daje, shvatila sam mnogo toga, a ono što ću uvijek isticati u svojim budućim postovima, jeste ljubav prema samome sebi. Ne kažem da sebe volim onako kako bi željela, još uvijek sam u tom nekom procesu zvanom ''self-love'', ali se fokusiram na to, jer mnogo dobrih stvari mi se desilo nakon što sam neke stvari zavoljela na sebi. Kada krenete sebe pozitivno mjenjati, tako utičete i na okolinu pozitivno, a time vam i život daje neku vrstu nagrade, koju ćete vidjeti samo kada postignete neku promjenu koju ste sebi zacrtali. Nek vam ne bude razlog promjene ta nagrada, već taj osjećaj sreće i ispunjenosti koji možete postići pozitivno mjenjajući sebe. Koliko psiha i emocije mogu čovjeka uništiti i zbog kojih se izgubi i potone u taj neki pakao tuge iz kojeg se teško izlazi je neopisivo i bolno. Zato iskoristite svoje lijepe glavice i dar razmišljanja i osjećanja da učinite svoj trenutni život rajem, gdje ćete biti najsretniji. Smrtna smo bića i umrijeti ćemo kad tad, zato budite sretni i činite što god vas čini sretnim dok još možete. Fokus stavite na sebe, a ne na druge. Ne razmišljajte i ne brinite se kako će neko drugi nešto i što je neko drugi nešto uradio, gledajte sebe i probajte shvatiti svoje postupke i njihove posljedice. Kada budete svjesni sebe i svojih postupaka i kada vam se stvori želja da promjenite neke loše, to neće samo vama uljepšati život, nego i okolini. Zapamtite, šta god učinili u životu, bilo dobro ili loše, sve vam život vraća. Zato odlučite šta želite da vam se vrati, a šta ne. Život i kad vam dadne teške situacije, cilj je da budete jaki i prebrodite ih i time dođete do onog prelijepog što život daje. Šta je to prelijepo je za svakog drugačije i svi ćemo to kad tad pronaći za sebe ukoliko to zaista želimo i potrudimo se.  Malo sam se uživila sa pisanjem, ali to je zbog uzbuđenosti koju osjećam i želje da vam što prije svašta lijepo napišem, gdje bi možda nekome pomogla na neki način, kao što su meni drugi pomogli. Ako ste primjetili, promjenila sam i naziv mog bloga. Nije više ''Make your perfect style'', nego ''Beautiful bloom''. Svi smo mi cvjetovi koji trebaju još procvjetati, a to ćemo postići ako počnemo pozitivnim promjenama i pronalaskom svoje istinske sreće. Kada procvjetamo, uljepšat ćemo i život na ovom svijetu. 

Mislim da sam dovoljno napisala za ovaj post. Svašta sam planirala i očekujte još mnogo toga. Vratila sam se i ovaj put neću lako odustati. Zahvaljujem se svima koji su me podržavali u svemu i zahvaljujem se Azri, djevojci koja takođe vodi blog i koja me je inspirisala da ponovo počnem s blogom. Ona je uslikala ove divne fotografije i ima mnogo talenta. Linkovi njenih profila će biti na kraju, kao i moj novi Instagram profil. Svaki novi početak je težak, ali se nadam da sam ovim uspjela vratiti osmijeh nekima, koji su jedva čekali ponovo vidjeti ''New post soon!'' :P . 










































Želim vam sve najljepše,

Amra.   


Moj novi instagram profil: LINK

Moja FB stranica: LINK

Azrin Blog: LINK

Azrin instagram profil: LINK

Comments

Popular posts from this blog

Vintage Soul

'' Beauty is being the best possible version of yourself, inside and out. '' - Audrey Hepburn  Today's style is inspired by the time between the 40's and 50's. Of course I didn't copy the whole style. I did add my touch of style in it, with the blouse I got from Dresslily and the mixing of two prints. As you can see, I got a new haircut and after it I started to love the old fashion. Isn't it interesting how a little change can change your whole look. I love the way of changing my looks because it doesn't feel than boring and the same. My opinion is that everyone has more styles, so why show just one, when you can show more.

Simple, but beautiful

As you know me, I always start to write about how you should be or how I changed. Today I want to write something new. It's a very important topic these days for me, but definitely also for others. I spent my last 2 summers working in Germany. This year I spent my summer relaxing in the nature. I was chilling some time on my weekendhouse near a river where I spent my childhood. I have some really beautiful memories of that place which I will never forget. But I started to notice how everyday someone throws their trash in the river. The shore of the river also has everywhere trash like bottles, plastic and glass. I got angry at us humans. I know that this river is a place for everyone, an important place which is free for people to use it and swim in it and enjoy the summer, but people started acting like the trash they throw away in it. They just keep leaving their stuff there. When I hear someone complaining how the river isn't as clean as before, I want to scream ''w

Eyes, the mirrors of our souls

Hello my dears, How are you? How is your summer going? These days my inspiration is a little bit bad so I thought so much about it what I could write in this new post. The only thing what came to my mind is a popular quote which I often hear. It's '' Eyes are the mirrors of our souls''. What do you think, is that true? When I meet someone I look carefully into the persons eyes. Now when I think about it better, I do that because somehow the eyes tell me if the person is good or bad or something else. I don't know if the eyes are really mirrors of our souls, but they say something about the person which depends how everyone reads it.  So I got so many eyes on me, what do you think are they telling about me? Zdravo moji dragi/drage, Kako ste? Kako vam prolazi ljeto? Ovih dana mi je malo loša   inspiracija  , pa sam baš mnogo razmišljala o tome šta bi pisala na ovom novom postu. Jedino što mi je bilo na umu jeste poznata izreka, koju često čujem, a to je '